YLI 25 EURON OSTOKSET SUOMEEN ILMAN POSTIKULUJA (raja normaalisti 50 €, tarjous voimassa 30.4.24 klo 23:59 asti)

Kadotettu asiakas - Kohti asiakaslähtöistä ajattelua

Vuorela, Katiye

Asiakas ei ole itsestäänselvyys. Hänet on nähtävä ja häntä on ymmärrettävä.

Innostava teos asiakkaan ympärille rakentuvasta tulevaisuudesta. Kuinka tarjota asiakkaalle yhtä hyvää kuin itselleen toivoisi? Elämänmakuisia kertomuksia yritysten valinnoista.

Kirjassa ääneen pääsevät kokeneet yrittäjät ja yritysjohtajat, ja heidän tarinansa auttavat uskomaan, että myös me suomalaiset voimme olla luomassa maailmanluokan tuotteita ja brändejä. Mukana ovat Fazer, BasBas, Nordic Business Forum, Oatly ja Nike. Teos luo uskoa kaupallisiin onnistumisiin: ne harvoin ovat sattumaa tai pakkomyyntiä vaan systemaattista, oikeanlaista asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä.

Kirja rohkaisee valloittamaan maailman. Jos keskittyy vain taloudellisen hyödyn tavoitteluun, moni mahdollisuus voi mennä sivu suun. Menestys ei tule pakottamalla, sillä hyvää fiilistä ei voi laittaa Exceliin. Se tulee, jos uskoo hyvään.

Katiye Vuorelalla on 30 vuoden kokemus markkinoinnista, viestinnästä, asiakasymmärryksestä sekä johtamisesta kuluttajien ja yritysten parissa. Hän uskoo, että ihmiset toimivat pitkälti tarpeidensa ja tunteidensa ohjaamina. Tässä teoksessaan Vuorela auttaa tulevia maailmanvalloittajia löytämään oman sisäisen palonsa.

 

Kustantaja: Tammi
Sidosasu: Kovakantinen
ean: 9789520457013
Ilmestymisvuosi: 2024
Kirjastoluokka: 69.3

Tekijän muu tuotanto:

NOPEA TOIMITUS

Tuotteet toimitetaan yleensä muutamassa arkipäivässä. Lue tarkemmat tiedot tilausohjeista.

Saatavuus RB-kaupoista

Rosebud Sivullinen1
Rosebud Citycenter0
Rosebud Kaivopiha0
Rosebud Tiedekulma0
Rosebud Maria0
Rosebud Kuopio0
Keskusvarasto 0
Tilattavissa verkosta
Hinnat ovat voimassa verkkokaupassa, myymälän hinta voi poiketa tässä näkyvästä. Saldoissa saattaa olla poikkeamia, tarkista saatavuus myymälästä.