Markkinoijan yhdeksän käskyä
Dahlén, Micael
- Kuinka tärkeää on olla johdonmukainen markkinointiviestinnässä?
- Onko välttämättä hyvä, että brandi on selkeästi asemoitu?
- Onko sittenkään riemun aihe, jos mainonnan muistaminen on 90 prosenttia?
- Kannattaako brandin uudelleenasemointi?
Kirjassa osoitetaan, että on kannattavampaa muuttaa ympäristöä brandin uudelleenasemoinnin sijaan. Brandi voi olla puhuttelevampi, jos se on irrationaalinen ja epäjohdonmukainen. Huonoimmin muistettu mainos voi olla kaikkein tehokkain. Lisäksi kerrotaan mm., kuinka luova mediavalinta voi vahvistaa sanomaa ja kuinka mainoksesta saadaan tehokkaampi käyttämällä mediakontekstia hyödyksi.
Kirjassa esitellään yhdeksän uutta käskyä markkinointiviestinnän parissa työskenteleville. Kirjailija kyseenalaistaa vanhat ajattelumallit ja houkuttelee lukijan ajattelemaan aivan uudella tavalla brandeista, mainonnasta ja mediasta. Kirjan kehotukset perustuvat uraauurtavaan markkinointiviestinnän tutkimukseen, joka haastaa kääntämään vallitsevan käytännön ja logiikan nurin.
Kauppatieteiden tohtori Micael Dahlén on markkinointiviestinnän professori Tukholman kauppakorkeakoulussa. Hän on ahkera luennoitsija oppilaitoksissa sekä yritysmaailmassa.
Kustantaja: WSOY
Sidosasu: Kovakantinen
ean: 9789510318256
Ilmestymisvuosi: 2006
Kirjastoluokka: 69.3
Tekijän muu tuotanto:
Ihmispedot
Dahlén, Micael
Ihmispedot
Dahlen, Micael
NOPEA TOIMITUS
Tuotteet toimitetaan yleensä muutamassa arkipäivässä. Lue tarkemmat tiedot tilausohjeista.
Saatavuus RB-kaupoista
Rosebud Sivullinen | 0 | |
Rosebud Citycenter | 0 | |
Rosebud Kaivopiha | 0 | |
Rosebud Tiedekulma | 0 | |
Rosebud Maria | 0 | |
Rosebud Kuopio | 0 | |
Keskusvarasto | 0 | |
Tilattavissa verkosta | ||
Hinnat ovat voimassa verkkokaupassa, myymälän hinta voi poiketa tässä näkyvästä. Saldoissa saattaa olla poikkeamia, tarkista saatavuus myymälästä. |